kolmapäev, 27. oktoober 2010

October light shown bright through the windshield

Kuna mul on kauaoodatud vaheaeg, siis olen ma üsnagi laisk olnud. Mis tähendab seda, et ma olen lugenud kohustuslikku kirjandust, teinud inglise keele harjutusi ja õppinud natuke ajalugu. Ajaloos tuleb veel mingi arutlus kirjutada ning geograafiat tuleb ka taas õppima hakata. Jah, minu laisk tähendab seda, et ma ei pea tervet päeva kooliasju tehes veetma.

Kõigele sellele lisaks vaatasin ma üle oma mingid luuletused ja avastasin, et kaheks läbivaks motiiviks on vesi ja haldjad. Need luuletused võib vabalt kaheks jagada just nende motiivide alusel. Peale selle vaatasin tükk aega tõtt oma Tweetyga. Otsustasin, et ma pean ta enne vaheaja lõppu valmis saama. Mis tähendab, et mul on selleks nüüd mingi 4 päeva aega. Kuradi aeglaselt on see protsess ikka läinud. Olgu, kui ma ei arvesta tööseisakuid, siis on see tegelikult päris kiiresti peaaegu et valmis saanud.

Mul on mõned ideed, mis tuleb kindlasti ka teostada. Paar tükki on seoses blogiga. Põhimõtteliselt on mul "vägevad" asjad nii novembriks kui ka detsembriks. Loodetavasti suudavad mu lugejad need ikka ära oodata. Nüüd aga lähen ma kaameraga koos õue. Ehk õnnestub veel mõni selline pilt saada nagu see seal üleval :) 

1 kommentaar: