kolmapäev, 27. oktoober 2010

Keychains and snowstorms...


We are building a religion
We are building it bigger
We are widening the corridors
And adding more lanes

We are building a religion
A limited edition
We are now accepting callers
for these pendant key chains



167
Täpselt nii palju on mul võtmehoidjaid. Võimalik, et need on ühed imelikud asjad, mida koguda, aga mulle tundub see palju huvitavam kui kalendrite või pastakate kogumine. 

Tunnistan ausalt, et need väikesed vidinad võtavad ikka rohkem ruumi kui kalendrid, aga mis siis. Ma ei suuda ette kjutadagi, kui palju raha mina ja teised selle toreda kollektsiooni alla juba matnud on. Kõige toredam on loomulikult see, et igal võtmehoidjal on oma lugu. Muudmoodi ei saakski see olla. 

Kõigist mul eraldi pilte ei ole. Tegelikult isegi natuke kahju seepärast, aga pole midagi. Nagunii tuleb neid kogu aeg juurde, nii et ei jõuagi kõiki ilusti õige nurga alt üles pildistada.

Selles klounist sai kõik alguse. Kui vanaema selle mulle sünnipäevaks kinkis, oligi kõik otsustatud. Vanaema räägib ikka, kuidas ta tükk aega poes ringi jalutas ning lõpuks ühe väikese võtmehoidja ostis. Ta vist ei unusta kunagi mu isa nägu.
Kata ja nõid




See ilus kukk siin kireb ka.


Ka see teeb häält. Peaks nagu pühvel olema vist...










See on praegusel ajal nagu rusikas silmaauku.





Selle tegin ise. Polnud eriti raske see rõngas trollile külge panna.



See on lahedamaid. Tal on rohkem kui üks nägu, mis vahetuvad nupule vajutades. Kommid sõin ma muidugi kohe ära.




Kõik üheks ja samaks sünnipäevaks saadud. Väga tore, et igaüks ikka eri värvi tibukese valis :D





5 kommentaari:

  1. All I can say is - you really have a lot of them!

    VastaKustuta
  2. Nad on nii ägedad ja erinäolised. Ma ei kujuta ettegi, kust sa kõiki neid hankinud oled, sest väga paljud on kohe väga eriliselt erilised.
    Me kogume ka võtmehoidjaid, kuid mitte niisama, vaid reisimeenetena. Neid ka juba pisike hunnik, aga mitte nii suur ja kirju nagu sinu oma. =)

    VastaKustuta
  3. Enamus on Haapsalust, mõned on ka mujalt ja paar tükki on teised reisidelt toonud.Need kõige erilisemad on need, mis "kogemata" leitud.
    Kuna ma ise pole väikesest Eestist kaugemale saanud, siis on see kogu selles mõttes veel väike. Ma ei taha mõeldagi, kui palju võtmehoidjaid mul oleks, kui ma ka mujale satuks.

    VastaKustuta
  4. Järelikult müüakse teil Haapsalus ägedaid asju. Meiegi kogu on enamasti eestimaine, kuigi mõned on ka välismaalt. Näiteks vend käis klassiekskursioonil venemaal ja tõi sealt armsaid asju. Aga wow! sellegipoolest su kogule. =)

    VastaKustuta