laupäev, 24. juuli 2010

The coolest places on the promenade

Kuna ma eile linnas käisin, siis kasutasin juhust ning jalutasin promenaadil. Olgem ausad, veel eilseks polnud tööd seal lõppenud, aga täna pidi avamine olema. (Ilmaga pole neil ka kahjuks vedanud.) Olgu nende töödega, kuidas on, aga ilus on see promenaad sellegipoolest. Viimasel pildil oleva pisikesega kohtusin ma siiski politseujaoskonna ees.












Beauty so unavoidable, everywhere
you turn
It's there I sit and wonder what am I
doing here?

2 kommentaari:

  1. Ma käisin just eelmisel nädalal üle mitmete aastate Haapsalus. Väga armas väike linn. Mulle väga meeldis. Käisime promenaadil ka jalutamas. Eriti meeldis Paralepa rand, mis oli nii vaikne ja vesi oli super soe.

    VastaKustuta
  2. Mina polegi tänavu Paralepa randa jõudnud, kuigi elan ise linnale nii lähedal.

    VastaKustuta