esmaspäev, 7. juuni 2010

x_x

Ärkasin hommikul kell üheksa selle peale, et süda oli paha. Parem kui mingi kuradima äratuskell, ausõna. Loomulikult on väge tore terve päev kannatada mingi rõveda toidumürgituse käes. Ma olgu siiralt õnnelik, et see salat alles nii hilja oma mõju avaldas. Vähemalt lasi see mul mõned tunnid magada. 

Vaakusin terve päeva elu ja surma vahel. Ausõna, nii sitt oli olla. Lõpuks hakkas peale kõhu ka pea valutama, nii et ma mõtlesin juba eutanaasia peale. Võib-olla polnud ma just täie mõistuse juures - vedelikupuudus ja mis kõik veel - kui ma sellele mõtlesin. Igatahes tundub praegu, et mu organism on valinud elu. Ei tea, kas see on hea või halb. 

Kõige parem kogu selle asja juures oli see, et mul oli vaja 3 inglise keele kirjalikku tööd puhtandina ümber kirjutada. Juhhei, seda oli väga hea teha. Korraks oli tunne, et ropsin oma ilusa essee dieedist täis. Säh teile essee oksekastmes kullakallis õpetaja.

Loodetavasti on mul homme piisavalt hea olla, et need kirjalikud tööd ka kohale viia. Vastasel juhul I'm fucked...

PS: Mingil imelikul kombel õnnestus mul ilusti ka omaenese varbad täis ropsida. Woohooo!

2 kommentaari:

  1. Woah .. bad bad salat ja loodan, et taastud kiiresti :) Mingi toidumürgitus sinust juba jagu ei saa :D

    PS! Ma mõtlesin täna proovida blogimist xD

    VastaKustuta
  2. Minust ei saaks isegi umbrohumürk jagu :D

    VastaKustuta