teisipäev, 27. aprill 2010

teisipäev...

Kas keegi oleks nii hea ja seletaks mulle, kust kohast tulid need sinikad mu käe peale? See ei ole ju normaalne, et inimene läheb magama ning ärgates on tal käe peal sinikad. Vähe sellest, käsi on ikka sitaks valus ka. Kas ma olen kuutõbine? Ei, teised oleksid näinud, kui ma oleksin ringi kooserdanud ju.

Peale selle õnnestus mu armsal kiisul mu õlg peaaegu ribadeks kiskuda. Olengi sant valmis. Mõlemad käed on enam-vähem rivist väljas, sest ma ei ole eriti huvitatud pideva valu käes vaeveldes mingist "võimlemisest". Peale selle on mu selg valus...või noh parem pool ainult. Ema ütles, et "nüüd siis lähevad neerud". Selle peale oli küll tahtmine talle virutada. Peab ta ka kogu aeg kõike niimoodi kommenteerima, ma ei saa aru. Sülitagu ikka kolm korda üle õla ka siis juba. 

Homme lähen käin jälle koolis ja olen korralik õpilane. Ajaloo asjad on mul peaaegu tehtud, üks väike jutt on veel kirjutada. Peale selle jääb 2 kontrolltööd veel teha. Inka õpikut tahaks, et see ka kaelast ära saada. Inglise keelega läheks mul ruttu, kui ma kuskilt õpiku saaks. Homsest siis matemaatika ja füüsika asjadega ka lõpuks tegelema hakata vaja. Oleksin sellega varem algust teinud, aga ma tahtsin enamuse ajaloost enne ära teha. Nüüd oleks vaja natuke kirjandust korrata. 

Ja nüüd hakkas kõht ka korisema. Super lihtsalt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar