neljapäev, 8. oktoober 2009

--luuletus--

I'll give him my body and soul
My little heart
and beg him not to break it again
'cause it took me forever
to glue it back together
and some parts are still missing

I would give him anything he wants
I would leave
if that's what he wishes for
It took me too long
to realise I don't belong
Not here, not there, not anywhere

I would be his and his only
I'd finally be
It's like he's giving me a new meaning
I would love him
even if it's a sin
but I'm too afraid to tell the truth


Need, kes inglise keelt mõistavad, saavad väga hästi aru. Need, kes ei mõista, lasku see kellelgi ära tõlkida ;) Ma kirjutasin selle nii ammu (mingi 5 kuud tagasi või nii)...

5 kommentaari:

  1. Ülimalt hea :) Esimene salm hakkab vaikselt peas kummitama.

    VastaKustuta
  2. Ma küsiks sellise veidra küsimuse.. et kas ma võiks seda oma ühes luuletuste blogis kasutada? Paneksin su nime kenasti alla. Siis oleks see mul ka tulevikus olemas. See lihtsalt jäi nii hinge :)

    VastaKustuta
  3. Luuletus on minu blogis http://sgirlkati3.blogspot.com/ Aitäh Sulle! :)

    VastaKustuta