esmaspäev, 15. juuni 2009

destroy all monsters

Ma komistasin maailma parima muusikavideo otsa :P



Destroyed, choked out, your infection should be destroyed

Tulge nüüd ütlema, et see ei ole maailma parim muusikavideo :D

Ahjaa, oleksin pidanud vist mainima, et nõrganärvilistele ei soovita *insert evil laugh here*

11 kommentaari:

  1. Ma vaatasin juba pildi järgi, et ei tea, kas ma ikka julgen vaadata. Igatahes homme uurin, kui jube see video siis mulle on :D

    VastaKustuta
  2. See ei ole maailma parim video.

    see on hoopis- http://www.youtube.com/watch?v=hxvE5dnBjVY

    Ja mingi ajahetkeni oli ta Eesti kõige kallim video ka...

    VastaKustuta
  3. Maitse üle ei vaielda :D

    VastaKustuta
  4. Ma eelistan tomateid süüa :)

    VastaKustuta
  5. u re evil to me with this xD i dont like to see ppl being cut and tortured with stics and fingers -.-

    VastaKustuta
  6. yeah x) bloody creepy stuff :DD
    esimene kolmandik oli vaadatud siis mõtlesin, et polegi väga viga, aga poole peale jõudsin siis läks asi käest ära x)

    VastaKustuta
  7. selge: oled nõrganärviline

    VastaKustuta
  8. kinda x) püüan mitte olla, aga alati ei õnnestu xD

    VastaKustuta