laupäev, 16. mai 2009

Raha maha juua ma oskan

Käisime eile jälle Africas. Ausõna, ma ei lähe enam kunagi nendega sinna, sest peale seda olen ma alati rahast lage. Äkki peaks joomise maha jätma, kodus istuma... Samahästi võiksin kohe nunnaks hakata!

Endised klassiõed olid ka seal. Üks tuli rääkima ning küsis, miks ma sealt koolist ära tulin. Nad oleksid kõik minuga ühes klassis edasi tahtnud käia. Ta kaotas siis oma kõrvarõnga taguse ära ning me otsisime seda baarileti ees käpuli maas. Super! (Ma loodan, et keegi pilti ei teinud.)

See oli just enne seda, kui me oma tequila slammerid saime. Oleksite te I ja L-i nägu näinud. L veel ütles: "Põhjani!" Nende näod olid küll sellised, et nad oleksid vist poole kaupa pidanud jooma. Mina, vana karastunud joodik, ei pilgutanud silmagi. Peale seda läksime jälle tantsima.

I kallas oma rummikoksi mulle sülle. Kogemata. Ma nägin siis välja, nagu oleks püksi lasknud. Läksin vetsu, et seda jama natukene likvideerida. Seal oli üks väga abivalmis tütarlaps. Ta ütles ise ka, et tüdrukud peavad kokku hoidma. Nii ma siis istusin vetsupotil ja vahtisin oma surnukahvatuid sääri ja imetlesin karvatüükaid. Kahetsesin juba mõtet, et "küll jõuab teine päevgi". Tema aga pani mu teksad kätekuivati alla. I lubas mulle koksi välja teha. Mingi hetk anti mulle püksid tagasi. Kuna mul oli nii pikk pluus, siis ei saanudki keegi aru :) Endal oli veel päris tükk aega imelik tantsida.

L kadus mingi hetk R-iga koos ära. Pärast ütles, et helistab, kui klubi ees on. Helistas, aga kuna meil olid rummikoksid pooleli ja tulid head lood, siis me ignoreerisime teda. I saatis küll sõnumi, aga L läks ikka üksi koju. Me läksime I-ga enne peo lõppu koju.

Sel korral tuli I-l mõte, et võiks koos pilti teha. See mõte sai teostatud. Nüüd jääb üle vaid loota, et seda pilti üles ei panda. Me näeme nagunii jälle välja nagu viimased joodikud, kes klubisse ära eksinud *naerab*

Pole midagi paremat, kui kell neli hommikul koju jõuda. Veel mõnusam on kell 9 ärgata! Kõige parem oli aga see, et pool tundi tagasi jõin õlut ja sõin küüslauguleiba. Kuradi hea!

Nüüd olen rahast lage, jalad on nii kuradi väsinud. Ega paremaks enam ei lähegi. Poolteist tundi jalutasin koerte ja kassiga. (Enne koerad, siis kass.) Nüüd tuleb linna õele vastu minna. Temal on magamata öö ja ta ei jaksa oma pahna tagasi koju tassida. Tunnen end nagu veoeesel...

Ja kus kurat see Hixi kogu aeg on?

5 kommentaari:

  1. Hm. Ma pean siis vist mungaks hakkama vmt:P

    VastaKustuta
  2. Kindlasti. Minust saaks väga hea munk. Aga ajalooliselt on tegelikult värk sedapidi, et suurele osale sellest alko-veini-õlleteemast panidki aluse hoopis mungad ja nunnad. Praegu on asjad kokku kuivanud ja mungad-nunnad joovad rohkem vist ainult paastu ajal ja siiski vähe:P Moodsad ajad on ühesõnaga ka munkade elu p***e keeranud:)

    VastaKustuta
  3. I´m here. Pole eriti netifänn olnud ja kavatsen veel mõnda aega neist eemale hoida pärast tänast :D

    Seems u had fun x)

    VastaKustuta
  4. I always have fun!!!

    Ma olen su peale ikka räigelt solvunud. Sind muudmoodi kätte ju ei saagi x)

    VastaKustuta