reede, 24. aprill 2009

Life... I has it :)

Vahel suudan ma endalegi jätta mulje, et mul on elu :)

Muide, hea soovitus kõigile: ärge helistage mulle, kui ma kuulan Rob Zombie't! Mind ei tohi sellisel ajal segada.

Põhimõtteliselt suutsin eile olla nii populaarne ja vajalik, et mu selle ja järgmise kuu norm on nüüd täis. (Seega võiksin rahus ülejäänud aja teki all vakka olla. Tooge mulle ainult teed ning siis jään ma ellu.)

Kuulasin siis Rob Zombie't ning Hixi helistas. Kutsus välja mängima. Ja kui ma ütlen mängima, siis ma mõtlen mängima. Eks ma siis läksin, mis mul muud üle jäi. Pealegi on selle hullumeelsega alati nii lõbus. (Ma suutsin end ka piisavalt ära maskeerida, et keegi mind ära ei tunneks xD) Õde tahtis ka kaasa tulla ja ta tuligi.

Teel lossikasse läksime Metsa poest läbi. A oli kassas ning küsis, miks ma koolis pole käinud. Naeris, et mulle on vist noorus pähe löönud. Bio õps oli ka poes ning ma tegin nii kiiresti, kui suutsin, et sealt tulema saada.

Hixit ja Matut nägime samal hetkel, kui Matu mulle helistas. Ma siis tegin Mr. Bean'i ja "lehvitasin" neile :) Nad kiikusid seal. Igatahes sai seal hullult nalja. Ühed tegid seal räigeid pilusilmi ning meile tuli kohe meelde Loogiliste Poiste suur meistriteos hiinlastest. Mina keeldusin liugu laskmast ning selle pärast pidasime maha päris korraliku lahingu. Mina võitsin! Kiikumise ajal tegi Matu suuremat hoogu ning mu õde istus ilusti mulle käe peale. Jube armas temast.

Mul on pilte ja videosid ka, kuid ma pole neid veel arvutisse saanud. Ma olen ikkagi nii kuradi laisk ju. Tegelikult on asi hoopis selles, et ma eile õhtul enam arvuti taha ei saanud ning praegu ei hakka ma lihtsalt oma aega sellega viitma.

Peale lollitamist oli mul jube pissihäda (ma vihkan seda sõna) ja mul soovitati "koopasse" minna. Tegu on uuesti välja kaevatud tunneliga. Ma siis hakkasingi sinna minema ning nad jooksid mulle kõik järgi. Lõpetasime tupikus ning keerasime otsa ringi. Ma siis hakkasin kõige ees mölisema, et mitte mingit privaatsust ega midagi. Ütlevad, et mine sinna, kuid siis ronivad kõik vaatama. Sellised jubedad perverdid! See tegi mõnele neist vist nalja.

Järgmine peatus oli vana kunstikooli juures mänguväljakul. Seal sai siis jälle kiikuda. Hixil ja Tixil õnnestus päris mitu korda maha kukkuda ning huvitavates poosides maanduda. Mul õnnestus mingil hetkel endale uued päikeseprillid saada. Kogu aeg olin õe omadega ning siis natuke aega Matu omadega. Need prillid rändasid üldse ringi. Igatahes tegi Hixi cockride'i ning siis tahtis hoopis "hobuse türa". Selle kõige juurde käib liiga pikk seletus, et seda siia kirja panna. Pealegi ei saaks te siis ka sittagi aru.

Mingi hetk saabus sinna täiesti täis tüüp. Ütleme, et ta oli nii täis, et ei saanu aru, kus on, kus elab ning et elab samas linnas, kus on. Vaesekene oli ikka päris segi. Rääkis telefonis oma sõbraga. Vahepeal rääkis Hixi selle sõbraga, siis Tixi. Igatahes õnnestus neil sõber pehmeks rääkida, et see oma täis seltsilisele järgi tuleks. Me siis passisime seal. Ma imestasin, et Tixi ja Hixi teevad vist oma tahtmise saamiseks kõike. Nad tahavad täna rulaga sõitma minna. Seega oli neil vaja kuskil rulasid sebida. Lasid seda siis sellel täis ja segaduses tüübil teha. Super! Isegi mina ei ole nii halb inimene, et hakkaks joodikuid ära kasutama x)

Jallasime siis Kastani ning käisime poes. Matu lasi jalga ning me siis läksime ta ukse juurde. Tuli meid särgiväel ja plätudega siis saatma. Metsa servas tegime tsau ja läksime oma teed. Hixi läks Matu juurde "mähkmeid vahetama". *naerab, sest oskab Hixi reaktsiooni ette kujutada*

Koju jõudsime tund aega peale seda, kui mamps helistas ja küsis õigekirja kohta. Aitasin siis õel õppida, andsin kassile süüa ning käisime emaga koos koertega jalutamas. Ütlesin koertele, et nad peavad tasa olema ja otsima. Siis käidigi, ninad maas, vaiksemalt. Pärast tullakse jälle ütlema, et koerad ei kuula sõna jne. Käigu seenele oma jutuga!

Ma pean täna jälle linna ronima. Mul on vaja raamatukokku minna. Ei taha enam tähtaega mööda lasta x)

2 kommentaari:

  1. irwirwirwirw!

    ma ei tahtnud horsecocki x) lollid lapsed x)

    urr! *arr u so very evil! No diapers for meh! Gonna bite u for that xD

    VastaKustuta