kolmapäev, 18. märts 2009

Palun vabandust

Vahel on mul tunne, et ma pean oma olemasolu pärast kogu aeg vabandama. Vabandama, sest ilmselgelt olen ma alati üleliigne... alati... ilmselgelt... just mina ja ainult mina. Teised ei pea vabandama, kui nad mind kuidagi solvavad, sest neil on see õigus, kuna mina olen üleliigne. Nemad on kõik ära teeninud ning mina olen kõigest muidusööja ja parasiit, kes peaks maamunalt kaduma. Aitäh teile, et te mu enesetunde alati nii heaks teete!

Mul pole õigust tahta rahu ja vaikust. Mul pole õigust midagi tahta, sest mul ei ole üldse õigusi. Mul pole ka vajadusi ning kohe loomulikult pole minul mingeid soove. Tegelikult olen ma olemas ainult selleks, et te minu kallal oma hambaid teritada saaks ning mind kogu aeg tümitataks, sest, nagu te kõik teate, meeldib mulle end sitasti tunda ning materdatud saada. Ma lausa naudin ju seda! Seega olge head ja sõitke minust teerulliga uuesti üle! Nagunii tõusen ma üles, mis sest, et lapikuna, ning naeratan ja tänan teid.

Seega andke mulle andeks, kui ma teile kõigest ei räägi. Andke andeks, kui ma enesesse tõmbun. Andke andeks, et ma enda ümber selle müüri olen ehitanud. Need, kes müürist läbi saanud, on mulle ainult haiget teinud. Peale seda olen ma ilmatu kaua auke oma müüris parandanud ning mõne koha paksemaks teinud. Paluks mitte seda müüri enam lõhkuda, sest minu jaks hakkab otsa saama...

Siinkohal palun vabandust, et ma olemas olen. Mina pole selles süüdi, et mu vanemad turvaseksist midagi kuulnud polnud. Andke andeks, et ma siin maailmas eksisteerin.

P.S. Ignoreerige seda emotsemist, sest see tuleb teile endale ainult kasuks.

3 kommentaari:

  1. Selle pärast sa küll kohe kindlasti vabandust paluma ei peaks! Mitte mingil juhul! Sest sa oled PARIM!

    Kalli-kalli!

    VastaKustuta
  2. Igaühel on siin maailmas oma eesmärk . Kellelgi ei ole õigust teise olemasolu kahtluse alla panna kaasaarvatud inimesel enesel . Mis meid ei tapa teeb meid tugevamaks .Kuid igal raskel olukorral on meile midagi õpetada .

    Rahu ja Päikest .
    Rohkem eneseusku .
    Ka sina oled maailmale vajalik . Muidu poleks Sa siia sündinudki .

    VastaKustuta
  3. Ma tean ise ka, et olen vajalik. Vahel on lihtsalt raske seda uskuda.

    VastaKustuta