kolmapäev, 25. veebruar 2009

Kelgutamine

video

See väike videolõik on eilsest kelgutamisest. Näete nüüd ise, kuidas mu kaks hullu kelgutasid. Tegelikult ei olnud see veel kõige hullem. Kõige hullem oli see, kui nad avarii tegid.

Enjoy!

15 kommentaari:

  1. sellest avariist mul nüüd selg valus ongi x)

    VastaKustuta
  2. :D näib nagu teil oli ülifun seal :D

    ja selle valusa selja vastu aitab matu patenteeritud massaas :D

    VastaKustuta
  3. irff... wtf x)... sa hakkad massööriks:DD

    VastaKustuta
  4. :D ma nagu kameelion :D I can do everything xD

    VastaKustuta
  5. irff... selge (AA)
    nu aga tule tee siis x)

    VastaKustuta
  6. kuulge, eravestlusi arendage ikka mujal ;)

    VastaKustuta
  7. Miiiks... it`s private night chat here x9

    VastaKustuta
  8. Kelgutamine tõstab alati tuju! Kunagi ühed hullud, stockholmi kesklinan mignis pargis, lasid jäämäelt alla toolil.. nad panid tooli kelgule ja lasid alla. Väga jube! Aga ekstreemne! :D äge video!

    VastaKustuta
  9. See tooliga alla laskmine võib päris lahe olla. Adrenaliinilaks! Tänud video kiitmise eest ;)

    VastaKustuta
  10. :D .. mina ei pea tulema xD see kes tahab see tuleb ;D

    :Daww trixi sulle võin ka teha ;) :D

    VastaKustuta
  11. ma ei viitsi küll kuhugi tulema hakata x)

    VastaKustuta
  12. heh... ise lubasid rummikale tulla ju x)
    *arr

    VastaKustuta
  13. täitsa selline mulje jääb, et sa sööd mu kohe ära x)

    VastaKustuta