neljapäev, 8. jaanuar 2009

High school pyschopath - GO

Ma mõtlen siin vaikselt tulevikule. Loll asi, mida öösel teha, aga mis ma sinna parata saan. See on kindel, et ma tänavu inka eksami ära teen. Keel on mul selge ja eksami ajaks on enam-vähem kõik kursused peaaegu et läbitud ka. Ja kuna nüüd on selge ka see, et suuline osa lindistatakse, siis on praegu paras aeg oma kõnelusi kogu aeg lindistama hakata, et siis eksamil enam sellepärast närvitsemist juurde ei tule. Järgmine nädal on vaja mul paar asja jutustada, saksa keele õpetaja lubas siis lindistama tulla, et õpilased asjaga ära harjuks :)

Loen vaikselt geograafia õpikut. Mul ju vaja 3 kontrolltööd teha, et siis viimase kursuse hinne ja peale seda ka aastahinne saada. Mõtlen, et võiksin ju ka geograafia eksami teha. Selle saaks ka tänavu kevadel ära teha. (Kunagi ütlesin, et geograafiat küll ei tee xD) Geograafia on mingil imelikult kombel mulle alati meeldinud. Isegi siis, kui kopa ette viskas, oli üks osa minust, mis geograafiale ikka truuks jäi. (Seega ülejäänud minu reetis...)

Ja täna oli keemia ning õps küsis, kas keegi teeb kindlalt eksami. Ma võtsin endale veel aega selle üle mõelda. Keemia mulle isegi meeldib. Vahel :) Pealegi tuleb mul paar ravimit välja töötada kunagi. Hixi knows ;) See-selleks, ma lihtsalt tean, et teen eksami ära. Ükskõik, kui palju punkte ka ei tule, ära ma ta teen. Ma saan enne hakkama keemiaga kui matemaatika või füüskaga. Viimase puhul on paar osa, mida jagan. Matemaatikaga on aga nii, et mul pole vist piisavalt loogilist mõtlemist, et mingi lahenduskäik ka pealtnäha lahendamatule ülesandele välja nuputada. Olens ma tõesi nii loll?

Lähen vist homme (kella järgi otsustades täna) geo õpsiga rääkima. Ütlen talle, et teen eksami ja küsin midagi selle esimese töö kohta, mis mul teha tuleb. Seda plaanin järgmine nädal tegema minna. I'm busy, busy, busy all the bloody time! Ja eks siis saan sekretäri juurest läbi käia ja oma nime valitud eksamite taha märkida :) Samuti lähen oma paberitle kutsekasse järgi. Oh jah, minu koolitee tundub olevat ikka väga konarlik ja käänuline x)

Õnneks oli meil ikkagi pikk lõuna. Vastasel juhul oleksin ma küll vist mingil hetkel nälga surnud. Kooli tagasi kiirustades leidsin ma maast 25-kroonise. Küll minul ikka veab selle raha leidmisega (või siis mobiiltelefonide). Niimoodi teenib siis töötu õpilane raha ;) Äkki järgmine kord kaotab keegi mingi suurema summa?

Homme siis sulen ma ühe ukse lõplikult ja avan teise... lõplikult. Tundub, et kõike head ikkagi korraga siin ilmas ei saa. Mulle pole kunagi meeldinud, kui asjade juurde kuulvad mingid tingimused. Ja nüüd lähen ma edasi selle tingimusega ja asja, mille juurde see kuulus, olen ma juba ammu seljataha jätnud. Irooniline, kas pole?

6 kommentaari:

  1. Niisiis... lõpuks ikkagi geograafia x)... tegelikult see polegi nii väga hull... vähemalt eelmise aasta eksam küll ei olnud. Ja seda räägin mina we?

    jaaaaaaaa.... neid ravimeid on hädasti vaja x)

    VastaKustuta
  2. Jah, kevadel teen inka ja geo eksamid :D
    IRW @ sina sedasi rääkimas xD

    mul endal ka

    VastaKustuta
  3. icc... ma tean x)... ja ma teen see aasta füsa, bio, inka, esta ja mata eksamid :D

    VastaKustuta
  4. wtf? nii palju kuradi eksameid :S

    VastaKustuta
  5. hmhm x)... igaksjuhuks on vaja, kuigi ma pole kindel et need kõik ka nii hästi lähevad kui mul vaja oleks xD

    VastaKustuta