esmaspäev, 15. detsember 2008

My mind's an ashtray full of ashes

Mina ei saa aru, miks me Hixiga vahel msn-is inglise keeles räägime, aga see osutub iga kord ilgelt naljakaks x)

Seegi kord ei olnud erand. Rääkisime Hardcore Superstari uue albumi nimest. Nüüd saate te kõik teada, mis nime see kandma hakkab. Kahjuks ei tule see enne järgmise aasta suve välja.

Ja ei, ma ikkagi otsustasin, et minu imeilus näolapp ei hakka Facebookis olema. Mulle piisab sellest, et ma niigi paljudes kohtades juba olen. Ei kavatse päris netti ära kolida.

Mõned uued luuletused on ka PoemHunteris üleval. Kui keegi lugeda tahab, siis teab juba küll, kuhu oma kursor liigutada, et siis see klõps teha.

Kuna ma selline lollakas ööinimene olen, siis oleks hea, kui keegi avaks kuskil öökooli. No tõesõna, mu aju hakkab liiga hilja häid ideid genereerima. Kui minu ideid üldse headeks saab nimetada.

Vaatasin siis ka seda Eestimaa uhkuse gaalat. No loomulikult on mul silmad ilgelt märja koha peal, aga suutsin ikkagi ennast kokku võtta ja ei lahistanudki nutta. Selle asemel jõin rummiga teed ja sõin piparkooke.

Õde läheb homme mingite koolikaaslaste ja ühe kasvatajaga loomade varjupaika. Ütles, et hakkab seal nutma. Loodan, et ei hakka. Veel rohkem loodan, et ta sealt ühtegi looma kaasa ei too. Ei, ma ei ole südametu. Meil on lihtsalt praegu piisavalt lemmikuid, et uute juurde toomine ei oleks mõistlik.

P.S. Luban, et mingi hetk tuleb paar uut luuletust ka siia. Mul on isegi 1 uus haiku...

2 kommentaari: