esmaspäev, 1. detsember 2008

It's December!

Detsember! Kuna jõulude ootamisaeg on ametlikult käima lükatud, siis ei jää ka mul midagi muud üle, kui kõigi maniakkidega liituda. No offence, aga nii see on.

Katal on juba jõulumasendus. Seda nimelt seepärast, et tal ei lubata advendiküünlaid närima minna. Õde kaunistab täna koolis klassi ja eile siis otsisime mingid lambid ja natuke karda ta jaoks välja. Kiisupreili tahtis loomulikult kõigest osa saada, aga see oleks lõppenud katastroofiga. Ta solvus ja nüüd on tal jõulumasendus käes. Ümberringi toimub kogu aeg midagi, aga tema ei saa asju käpaga katsuma minna.

Siit aga leiate maailma lahedaima advendikalendri. No, vähemalt minu jaoks. Ma pakun, et see meeldib ka Hixile :) Igatahes, me lovin' it...

Ja Rabarocki passid on tänasest müügil! Hind on 555 krooni, aga ma arvan, et asjast huvitatud teavad seda juba niigi. Ja kui ei tea, siis kardan, et kõik seda blogi siin lugemas ei käi. Tegelikult isegi tean ;) I have my sources... Nüüd tuleb mul veel natuke oodata. See tähendab, et oodata tuleb hetke, mil rahasüst tuleb ja passid ära ostetakse. Mingil imelikul kombel on nii, et vanavanemad on nii toredad, et tahavad ise sellise asja eest maksta. Ja siis öeldakse, et vanainimesed ei mõista noori. See ju puha lollus!

Ja siit siis soovitused

Albumid:
Guns N' Roses - Chinese Democracy (kirjutan sellest veel pikemalt)
Skid Row - Thickskin (Skid Row Sebastianiga on ikka parem)
Eve To Adam - Queens To Eden

Lood minu playlistist:
White Label - Kõikide Laps
Cinema Bizarre - Dysfunctional Family
The Ark - Rock City Wankers (ma ei leidnud paremat :D:D:D Sorry, et pole terve lugu)
Alexz Johnson - Running With The Devil
Evestus - Sacrifice
Maria Taylor - Xanax
Spinnerette - Valium Knights
Gackt - Jesus (This one goes out to Hixi :D)
The Last Vegas - I'm Bad
Vince Neil - Breakin' In The Gun (mida pole, seda pole)
Farchild - Red Moon
Jana Kask - Leaving You For Me
House Of Games - Evil In Needle
Bif Naked - Daddy's Getting Married
Skid Row - Breakin' Down

Ja raamatutest saan ma teile soovitada ainult Tõde ja õigust. Vaevalt, et keegi seda nii väga vabatahtlikult lugeda tahab. Mine sa tea, äkki niisama uudishimust :)

2 kommentaari: