pühapäev, 2. november 2008

A thousand shades of gray just like November

Kuna käes on november ja oktoober on läbi, siis ma peaksin teile - nagu ikka - igasugu pahna soovitama. Loomulikult pole mul õrna aimugi, kas mõni teist päriselt ka kohe neid lugusid, albumeid või raamatuid otsima hakkab :) Tegelikult tunnen isegi neile kaasa, kes seda teevad. (Loodan siiski millegipärast, et keegi ei otsi neid asju minu pärast.)

Kui te nüüd arvate, et ma teile raamatuid soovitan, siis unistage edasi. Oktoobris suutsin lugeda läbi Nipernaadi. Ja Gailiti novelli "Viimne romantik". Sisse ahmisin ka Tuglase "Süveöö armastuse" ja "Popi ja Huhuu". Seda kõike kohustuslikus korras. Nüüd aga alles läheb see õige raamatute ahmimine mul lahti.

Albumid
Kill The Drama - Close Friends With Sharp Knives
Ink Dot Boy - Beautiful Murder
Metallica - St. Anger (nagunii te lootsite Metallica uut albumit seal sidekriipsu taga näha :D)

Lood minu playlistist (hoiatan, eelarvamusega ei tasu mitte ühtegi neist lugudest suhtuda)
The Veronicas - Popular
Freezepop - Plastic Stars
Chris Crocker - Mind In The Gutter
Guns N' Roses - Chinese Democracy
Negative - Still Alive
Helloween - Halloween
Schoolyard Heroes - Plastic Surgery Hall Of Fame
Porcelain And The Tramps - My Leftovers
Mary Magdalan - Pity Girl
Magicmad - She Wants The Rock'n'Roll
Malice In Wonderland - A Tear And A Whisper
Jeffree Star - Starstruck (feat. Danger Radio)
Ultraviolet Sound - Brainwashed
Davey Suicide - The Plague Of Popularity
The Ark - Little Dysfunk You
Terra Naomi - The Vicodin Song
Oh, hush - Going Down In Style
DNR - Break Out And Live

This is it folks!

Teil ei jää muud üle, kui oodata novembri lõppu :) Küll siis tuleb uus ports ;)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar