kolmapäev, 1. oktoober 2008

Oktoober!

Hey!

Pakkuge, mida ma hommikul esimese asjana tegin! Huvitav, kas keegi selle ära ka arvas... Eks ikka keerasin kalendris lehte. (Et ma seda siis kuu keskel tegema ei peaks XD) Oktoober käes!

Mis siis oktoobris toimub? Polegi veel mingeid kindlaid plaane. Tuleb see, mis tulema peab. Üritan siis ka see kuu korralikult koolis käia. Arvan, et see ka õnnestub.

Tavaline asi uue kuu alguses. Teate ju küll, mis nüüd toimuma hakkab.

Raamatuid ma teile sel korral ei soovita. Pole jõudnud veel korralikult raamatuid lugema hakata. Kui tahate, sirvige vana aabitsat või siis kõigi lemmikuid nagu näiteks "Sipsik" või "Pipi Pikksukk". Ma mõtlen seda täiesti tõsiselt :)

Mõned lood minu playlistist:
Guns N' Roses - Shackler's Revenge (te aimasite seda ju ette)
Nick Black - Sorry (ma olen nii läbinähtav)
Bif Naked - October Song
Malice In Wonderland - Devil Dance
Carbon 9 - My Friend
Dilana - Solid Gold
Stever - Dream Baby Dream
Buckcherry - Next 2 You
Yes - Owner Of A Lonely Heart
The Rasmus - Livin' In A World Without You
The Distillers - The Young Crazed Peeling
Placebo - Meds
Rihanna - Disturbia
Sebastian Bach - Stuck Inside
Triinu - Crucified

Tegelikult on neid veel palju rohkem, aga jätame mõne ka teiseks korraks ;)

Laters!

2 kommentaari: