esmaspäev, 1. september 2008

Kohustuslik postitus

Hey!

Kuna mulle enam meelde ei tulnud/tule, millest ma veel kirjutada tahtsin, siis siit tuleb mu tavaline postitus. Selline, kus soovitused :) Nagu ikka. See, kes mu blogi loeb, teab väga hästi, millest jutt. August oli tore, aga nüüd on juba september käes. Mis mul siin enam viivitada?

Albumid:
2 Wild - Iseenda Kuningas
Terminaator - Nagu Esimene Kord
Electric Six - Switzerland
Bif Naked - Superbeautifulmonster
The 69 Eyes - Devils
The 69 Eyes - Angels

Mõned lood minu playlistist:
Pimpfish - Valed
Triinu - Fallen
HND - Metamfetamiini Blues
Flobots - Handlebars
Beautiful Creatures - Anyone
Hollywood Roses - Last Cigarette
Soundgarden - Black Hole Sun
RockCrime - Vabadus
Scars On Broadway - They Say
Poets Of The Fall - Save Me
Rihanna - Disturbia
Darren Hayes - Good Enough
Garbage - Stupid Girl
Pink - Long Way To Happy
Keith Caputo - Troubles Down
The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
Anouk - Good God
Disturbed - Inside The Fire

Raamatud:
Jane Austen - Mõistus ja tunded
Emily Jane Brontë - Vihurimäe
Charlotte Brontë - Jane Eyre
Margit Kilumets - Ita Ever. Elu suurures.

Võib vist välja lugeda, et olen viimasel ajal ka kodumaist kuulanud :) Nojah, saab seda kohalikku kraami vahetevahel ikka rohkem kuulatud-vaadatud. See juhtub ikka ja jälle. Öeldakse ju, et eelista eestimaist ;)

Lugemiseks ei jäänudki eriti aega. Hea et needki raamatud läbi sain.

September nüüd käes ja siis hakkan uue hooga uusi asju - ja palju unustatud vanu - kuulama-vaatama-lugema-avastama. Septembrikuus pidi ju kõik uus olema :)

Laters!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar