laupäev, 16. august 2008

Tore päev oli

Hey-hey.

Täna oli nii kiire päev ja kogu aeg oli tegemist. Käisin siis õhtukas pabereid sisse andmas. Sellega ka korras. Tegelikult on vaja paar asja juurde viia, aga see-selleks.

Valge Daami aeg Haapsalus. See tähendas, et laadal tuli käia. Nüüdsest on mul 144 võtmehoidjat. Nüüd tuleb ruttu kuskilt 1 juurde hankida :) Loomulikult tuleb neid ikka rohkem juurde muretseda, aga aega on, küllap ka jõuab ükspäev 200-ni :D

Noortebändide festival "Wundament". Pärist tore oli, kuid nagu ikka, sai kinnitust tõsiasi, et eestlased on üks tuim rahvus. Me olime seal viiekesi kogu aeg lava ees. Meist jäi maha ära tallatud muru :) Päris toredaid bände oli. Pilte tegin ka. Nagu ikka, on lootus, et ka need kuhugi kunagi jõuavad. Tähelepanelikumad on vist ära jaganud, et fotoalbum.ee-s on minu konto läinud. Võib-olla tuleb uus, ei tea veel. Äkki panen hoopis kuhugi mujale, ei tea ka seda veel. Nalja sai ka kõvasti, nagu nende inimestega ikka. Õde oli, Hixi ja Maris ning mingi Marise sõber, kelle nimi mul meeles ei püsi :) Sorry, eksju. Terve päev oli lõbus, meil oli lava ees väike "laager" püsti pandud. Lava eest lahkusin vaid lava taha. Tore on loomulikult, et ikka on selliseid üritusi, kus noored ja uued bändid esineda saavad ning oma loomingut rahvale tutvustada. Sain teada, et mu endine arvutiõps on bändis. Enne polnud õrna aimugi. Üldse oli bändides tuttavat rahavast rohkem kui võõraid. Pull on selles, et ühte tüüpi olen varem kuskil näinud, kuid siiamaani ei suuda kohale ajada. Jama. Jama oli ka see, et Arno Suislep (jah, jah, sealt superstaarisaatest) tegi ainult 3 lugu. Rohkem oleks tahtnud.

Nüüd olen mina aga väss. Pildid tuleks arvutisse panna ja meik maha võtta, kuid minu maailmas tuleb kõik hilinemisega :) Jään vist iseenda matustele ka kunagi hiljaks.

Laters!

4 kommentaari:

  1. Ohoo..ma tean selle tüübi nime:)
    Ma unustasin ka vahepeal ära ja küsisin uuesti xD
    Kaarel oli :)

    VastaKustuta
  2. pilte ei pannud kuskile üles?

    VastaKustuta
  3. ei ole veel pannud
    varsti panen :)

    VastaKustuta
  4. natuke läheb veel piltidega aega :D loodan järgmise 24 h jooksul need üles saada :)

    VastaKustuta