reede, 1. august 2008

August käes

Päikesevarjutus oli olnud. Mina magasin selle ikka totaalselt maha. (Nii juhtub enamikuga põnevatest asjadest siin maamuna pääl.)

Kui ma nüüd jälle oma kurguvalust jahuma kukuks, arvaksite te kõik, et ma ei oskagi millestki muust kirjutada. Kui aga istud peale operatsiooni kodus ja taastud, polegi millestki muust enam kirjutada. Oled nagu surnud. Keegi väljastpoolt ei küsi ka, kuidas end tunned. Täpselt nagu polekski sind enam olemas. Nüüd ma siis tean, et mind ei hakka keegi igatsema. Aga ma ei tahtnud siin ennast haletsema hakata, kus sa sellega.

Mötley Crüe-l on tulemas kontsert, mida saab internetist tasuta vaadata. Sellega on aga nii, et "piletite" arv on limiteeritud. Seda vist ikka seepärast, et kogu see asi lihtsalt pange ei paneks. Mina, kui tulihingeline fänn, kavatsen siis seda vaadata. "Pilet" on ilusti olemas. Kui te nüüd arvate, et kirjutan midagi rohkemat, siis unustage ära. Keda ikka selline asi huvitab? (Ja see, keda huvitab, on asjast juba nagunii teadlik või vähemalt peaks olema.) Eks ürita pärast sellest kontserdist kirjutada ;)

Kodus istumisega seosed jääb rohkem aga muusika kuulamiseks ja raamatute lugemiseks. Mida mul muud siin ikka teha?

Raamatud:
Kamille Saabre - Minu kuninganna
Peter Pohl - Ma olen ikka teiega
Helen Beaglehole - Vastu pidada või alla vanduda
Kristen Boie - Väikelinn Chicago?
Erlend Loe - Naiiv.Super.
Tyne O'Connell - Parimad asjad elus

Albumid:
Superhuman - As Human As We Are (Sain selle ju ikkagi trummari käest ja tasuta)
Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles
Terminaator - 20
Vanilla Ninja - Traces Of Sadness (Kaevasin natuke plaadiriiulis)
Keith Caputo - A Fondness For Hometown Scars

Mõned lood playlistis:
Buckcherry - Broken Glass
Backyard Babies - Fuck Off And Die
Primal Scream - Can't Go Back
Darren Hayes - California
Disturbed - Inside The Fire
Bif Naked - Everyday (See on lihtsalt nii hea lugu)
T. Rex - 20th Century Boy
David Bowie - Life On Mars?
Billy Idol - John Wayne
Sunrise Avenue - Diamonds
Hardcore Superstar - Blood On Me
Frida - I Know There's Something Going On
Sixx:A.M. - Accidents Can Happen (Maailma parim lugu)

Päike paistab, ilm on ilus. Mina aga ei tohi praegu päikese käes olla. Mitte mingil juhul ei saa ma nautida neid suvepäevi, mis meile lõpuks antud on. Kas pole mitte ebaõiglane?

Kõige nõmedam kogu selle asja juures on see, et ega ma eriti pilte ka tee. Aga oi, kuidas ma kõike pildistada tahan. Kui parem on, siis haaran kaamera ja klõpsutan mingi pildi kuskil.

Ärge muretsege, minu hädaldamist jätkub veel kauaks. Hea asi on aga see, et kõige hullem on mul hommikuti. Siis küünal ja asi läheb paremaks. Kui kurk vähem valutab, üritan olla normaalne inimene. Mamps ütles, et näost ma ära ei ole, nii et suudaks inimesi petta küll.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar