teisipäev, 1. juuli 2008

Ärge ehmuge :)

Praegu on ta nii must-valge ainult selle pärast, et minu lollakas peas on mõtted parema värvilahenduse leidmiseks. Ei tea ainult, kas ja kunas ma selle üles leian. Eks siis on ta siin nii sünge. Tegelikult väga lihtne ju. Must ja valge pidi klassika ka olema ;)

Soovitan teile soojalt:
Ashlee Simpson - Outta My Head
Alanis Morissette - Straitjacket
Mötley Crüe - Animal In Me
Annie - I Know Your Girlfriend Hates Me
No Doubt - Ex-Girlfriend
Blondie - Heart Of Glass
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle (Dirty Dub Hole Remix) (Kuigi seda ei leia te vist kusagilt :D)
Kate Bush - Babooshka

Päris naljakas nimekiri, kui ma nüüd sellele mõtlema hakkan. Samas, ma ei pea ju selle peale mõtlema. Mina pean nimelt voodisse loivama. Hommikul pool üheksa on äratus. Tegelikult oleks pidanud juba kahest voodisse ronima, aga ... Nojah, kõrvalekaldeid esineb.

Kui vend hommikul läks, siis vanaemal olid silmad märjad. Õde aga puhkes venna lahkudes nutma. See ajas omakorda ema nutma. Nii nad siis kolmekesi vesistasid. Mina läksin teise tuppa, sest ei talu seda. Kui ma näen kedagi, kes nutab või kelle silmast mingil muul põhjusel vett voolab, siis hakkavad minu silmad ka kohe vett voolama. Õnneks pole ma ainus sellise probleemiga.

Ja veel selle välimuse kohta nii palju, et kui see kõik siin tehtud saab, siis jääb see nii päris pikaks ajaks. (Ma vähemalt loodan nii.) Seepärast tahangi leida selle "õige". Samuti nagu pealkirjaga oli :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar