esmaspäev, 23. juuni 2008

Natuke minu elus toimuvast

Kassi sain ikka kätte. Mis sest, et ta paar tundi kadunud oli. Kräunub jälle. Terve öö lõhkus akent. Arvas vist, et saab akna lahti. Mina aga olen ka tore, söötsin kassile pärast võid ja suitsujuustu. See oli nagu preemia selle eest, et ta jalga lasi.

Terve hommiku sadas vihma. Paar tundi tagasi jäi sadu järgi ning nüüd paistab natukene isegi päikest. Tavaline jaanilaupäev, alati peab vihma sadama. See on nagu mingi traditsioon. Veider, aga siiski. Mis sellest, et see kõigile närvidele käib, see lihtsalt on juba kord nii.

Kõige toredam on aga see, et mina olen haige. Olen kuskilt külma saanud. Tee joomine ei aita enam. Ja siis tuli välja, et Coldrex Hotrem-i ei ole. Kuskilt pole seda praegu võtta ka. Pagan! Olen siin oma natuke tatise nina ja käheda hääle, valusa kurgu ja köhaga. Palavik on ka, aga mina olen nii kangekaelne, et ei kraadi. Pole vaja teada, palju seda palaviku on. Vahel on teadmatus parem, ainult vahel.

Kolmapäeval pean Tartusse minema. Mingil moel pean ülehomseks enam-vähem terveks saama. Mingi valemiga pean seda tegema. Pole õrna aimugi, kuidas ja kas see mul õnnestub. Kahtlen ise selles sügavalt, kuid kuna olen optimist, siis ütlen, et õnnestub. Peab ju õnnestuma. Ma ei saa endale lubada seda, et olen haige. Mul pole selleks aega. Ma ei tohi haige olla. Eks lähen vaatan, mis teha annab. Küll ma midagi välja mõtlen.

Jagaks teiega natuke muid asju ka :) Asju, mida olen viimasel ajal lugenud, kuulanud või vaadanud.

Raamatud:
J. D. Salinger "Kuristik rukkis"
Mötley Crüe "The Dirt"
Nikki Sixx "The Heroin Diaries"


Albumid, mis leidnud viimasel ajal tee minu CD-mängijasse:
Bif Naked - Superbeautifulmonster
Sixx:A.M. - The Heroin Diaries Soundtrack
Guns N' Roses - Use Your Illusion II
Cramp - Tuld!
Skid Row - Skid Row


Mõned lood minu playlist'ist:
Bif Naked - Rich And Filthy
Goo Goo Dolls - Iris
Mötley Crüe - If I Die Tomorrow
The Wallflowers - One Headlight
Buckcherry - Everything
Quireboys - Too Familiar
Hardcore Superstar - We Don't Celebrate Sundays
Blondie - Dreaming
Hanoi Rocks - No Law Or Order
Amy Macdonald - This Is The Life
Alanis Morissette - Thank You
Damaged Dolls - A Lonely Girl
Kerli - Creepshow
Tracy Bonham - Mother Mother
Très - Writing On The Wall


Vaatamisrõõm:
Õitsvad karikakarad tee ääres
Iga ise klõpsitud pilt
Igihaljaid hetki etendusest "Armastus kolme apelsini vastu" - seda võite kõik homme ETV pealt vaadata. Kell 10.55 kui ma ei eksi.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar