teisipäev, 15. august 2017

heeliumihaldjad

mõtlesin sulle praegu,
olid mulle sõbra eest
oh neid vanu häid aegu,
kõrvale kaldusime teest

mida ma küll ajan?
nägin luulusid kogu aja!
polnud sind,
polnud mind
see kõik oli meelepete!

gaasid vist mõjuvad nii
oh, see on kohutav piin
ma olen
ma olen!
veel see viimane võte

põletav külmus siin orus,
jäised loomad, sabad sorus
vihmapiisad kipitavad nahal,
haavast tilgub kuuma vaha

ma kuulen neid
ma tunnen neid
nad lendlevad ümberringi

ainsad elusolendid,
nähtamatud olendid,
nad lendlevad ümberringi

šokolaad
mürgist kibedam
tume pool,
haavadel sool
rinnapiim
kibedam kui viin

väärisgaasidest udu
sellest pole lugu
haldjate tantsuga ühineda ei saa,
mina ei suuda ju lennata
endalt rebisin tiivad
ammu aega tagasi

ärge vaadake mind!
ärge haletsege mind!
ma ju tean, et te olete siin

tiibade sahin,
kleitide kahin.
teid enam mitte näha on piin

polnud sind, polnud mind, olid ainult haldjad
ära usu, kui ei taha,
kuid ära salga maha:
ainsad, kes tõelised olid, olid heeliumihaldjad

1 kommentaar: