reede, 27. märts 2015

Heegeldatud linik lihavõteteks

Sel korral valmis mul taas üks linikuke. Juba mõned kuud tagasi jäi mulle selle liniku pilt silma ning mustri printisin endale ka välja. Ma teadsin, et ma selle mingi aeg valmis heegeldan. Kuna aprilli alguses on lihavõtted, siis saigi just see linik märtsikuiseks projektiks valitud. Munadepühadeks paslik linik oma värviliste munadega.


Valmis see üllatavalt kiiresti - kõigest kahe päeva jooksul. Näpistasin natuke siit-sealt ning heegeldasin hoolega. Kokku ei tule vist isegi ühte korraliku 8-tunnist tööpäevagi. Vaat nii kiire töö sel korral. Kuigi tööjuhise järgi tuli iga muna ise värvi teha, siis mina nii kirjut linikut ikkagi ei tahtnud. Mul selle lillelise tegemisest järele jäänud heegelniidid tundusid just õiged. Need värvid sobivad omavahel väga hästi. Lausa nii hästi, et ema ka õhkab kogu aeg, kui ilus see linik ikka on.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar