esmaspäev, 23. detsember 2013

23. detsember: lustakaid jõulusalme

Kui kõigi toimetuste kõrvalt salmi pähe õppimiseks aega ei jagunud, pole veel midagi hullu. Siin on mõned lustakad ja lühikesed salmid, mis jäävad üsna kergesti meelde.

Jõuluvana, ma ei oska
sulle salmi lugeda,
luba kingituse tasuks
ühel jalal hüpata.
Luba, et sul habet paitan
enne kui ma kingi saan,
ja kui sellest veel ei aita,
teisel jalal hüppan ka.

***************

Hello, armas Jõulutaat!
Kui great, et sind ka näha saab!
Habe on sul tõega cool
ja kingikott fantastic suur!
Next Year ju tuled jälle here?
Ma seniks soovin sul: take care!

***************

Hommikul, kui ärkasin,
kohe oma voodi ees
päkapikku märkasin
tukastamas sussi sees.

Tööst vist väsis väike sell –
õun on raske temale!
Üheksandal korrusel
pealegi me elame.

***************

Vana karjus O-HO-HOO
kinke seekord ma ei too.
Laulust-salmist ma ei viili
tahan jõuludeks mobiili

***************

Kuusk, see särab kulinaist
tuba täis on suminat.
Ootame ju jõuluvana -
lubas teine tulla täna.
Suure kingikoti seest
tahaks saada pakikest.

***************

Verivorst ja seapea,
siis on jõuluõhtu hea.
Väike pits ja piparkoogid,
nii saab õhtu õiged noodid.

***************

Päkapikud vanad jobud,
jõid end täis kui jõehobud,
oksendasid sussi täis,
jätsid kirja "pole käind".

***************

Lumelammas viskab villast,
pakane on kehva killast.
kes küll oskaks anda nõu-
on see jaanipäev või jõul?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar