kolmapäev, 3. august 2011

Workin' 9 to 5...

...what a way to make a livin'

Tegelikult ei pea ma kellast kellani käima, aga aknaid on teatavasti päevasel ajal parem pesta. Sama lugu on ka seintega, aga nendeni pole ma veel jõudnud. Jah, olete õigesti aru saanud, käin jälle tööl. See võtabki põhimõtteliselt kogu minu aja.

Tööl pole nagu vigagi, aga laste kisa tüütab veidi ära. Lasteaia mänguväljak on kohe akende all ning 8 väikest põngerjat suudavad üpris palju lärmi teha. Loomulikult jääb siis silma ka see, et kohalikud tassivad oma tited ka siis sinna lasteaia mänguväljakule, mis pole tegelikult mingi avalik mänguväljak. Peale selle on kasvataja ametis kellegagi jutustamisega ning eriti lastele tähelepanu ei pööra. Pole siis ime, et paaril korral ka kellegi hale nutt kostab.

Vähemalt kolleegid on toredad. Ja kõige toredam on muidugi see, et ma saan pausi ajal teed juua. Minusugusele teehoolikule on see kõige tähtsam. Ja lõunat saab ka. Kuna lasteaed jälle töötab, siis tehakse süüa. Seega saab kõhu ka veel peale kõige muu korralikult täis. Niimoodi on ju lausa lust tööd teha.

Tegelikult tahaks vinguda, et olen jube väsinud, aga see pole minu süü, et viimastel öödel ainult 4 tundi magada olen saanud. Samas tahaks vigiseda ka töö pärast, aga ise ma ju sinna ronisin ning kõik on ju täitsa normaalne. Võib-olla siis vinguks, kui käed valutaks või midagi, aga kuna mu käed vaatamata kõigele üsna tugevad on, siis see väike aknapesu ei tee neile midagi. Ainus, mis juhtub, on see, et pean oma käsi rohkem kreemitama. Pole neist suurtest punastest kummikinnastest kasu ühti, ikka kuivatab kogu see koristamine käenahka. Küll ma üle elan, kõigest kuu aega. Või noh, nädalavahetused on ju vabad. Pealegi peaksid kõik aknad 20ndaks puhtad olema, siis jääb ainult põrandapesemise rõõm :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar